Kalorie: 214 kcal

odreagować po pracy

Wtorek, 7 czerwca 2011 · dodano: 07.06.2011 | Komentarze 12

Cały dzień spędzam w gorącym i dusznym gabinecie, podziwiając piękną pogodę zza okna. Kiedy już opuszczam nagrzane mury i mogę wreszcie oddychać świeżym powietrzem jestem szczęśliwa.
Wracam do domu, jem obiad i wsiadam na rower, by choć przez chwilę pobyć na świeżym powietrzu. Wyruszam późno, więc nie mam czasu na jakąś większą wycieczkę, postanawiam zatem skierować kierownicę ku mostowi w Załęczu Wielkim.
Przez Kałuże Kol. docieram do "załęckiej" drogi, z której szybko skręcam na Ośrodek Wczasowy "Warta". Mam miłe wspomnienia związane z tym miejscem, więc postanawiam trochę się po ośrodku powłóczyć.
Droga do domków wczasowych © fotoaparatka

Na miejscu spotykam całkowicie zaniedbany i zarośnięty basen , w którym jeszcze kilkanaście lat temu z radością się pluskałam. Dziś basen wygląda tak....
basen w ośrodku © fotoaparatka

Przechadzam się jeszcze na brzeg Warty i wracam do roweru. Wyjeżdżam z ośrodka i pedałuję już prosto w stronę mostu.
Po dotarciu na miejsce przystaję na chwilę, by odetchnąć od dzisiejszego dnia.
Warta w Załęczu Wielkim © fotoaparatka

Kiedy już ukoiłam nerwy ruszam w drogę powrotną. Wyjeżdżam z Załęcza i kawałek dalej przystaję na łąkach. Bardzo lubię te okolice Warty.
łąki nad Wartą © fotoaparatka

Ponownie zasiadam na siedzonko i pedałuje w stronę skrzyżowania, na którym skręcam ku mojej ukochanej wiosce. Po drodze spotykam cudnie lśniące w zachodzącym słońcu łany zboża oraz jelonka pasącego się na łące.
złościste kłosy © fotoaparatka

jelonek na łące © fotoaparatka

Na koniec z racji, że jeszcze mi mało robię sobie rundkę po lesie i wracam do domu.

shem
| 16:06 wtorek, 14 czerwca 2011 | linkuj Klimatyczne zdjęcia, szczególnie to z płotem :-)
sieq
| 13:40 piątek, 10 czerwca 2011 | linkuj Z każdym kolejnym zdjęciem z tej wycieczki jakby oddalasz się od cywilizacji. I tak aż do jelonka -100% natury. Fajne zdjęcia, świetna kolejność.
uluru
| 08:28 czwartek, 9 czerwca 2011 | linkuj Te kłosy powalają na kolana!!! :) zdjęcie na tapetę, jak napisał Grigor fajnie, że masz blisko do takich magicznych miejsc :)
sikor4fun-remove
| 17:05 środa, 8 czerwca 2011 | linkuj Piękne zdjęcia ! Kłosów o zachodzie i ta Warta ... super ! Fajnie Ci ... masz tak blisko do pięknych klimatycznych miejsc :). Pozdrawiam .
Kajman
| 22:00 wtorek, 7 czerwca 2011 | linkuj Ostatnio gdy zjeżdżaliśmy z Wołka sporą ekipą przy drodze stała sarna i patrzyła na nas z dużym zainteresowaniem:)
fotoaparatka
| 20:58 wtorek, 7 czerwca 2011 | linkuj no to w ramach odreagowania wizyty :D
DaDasik
| 20:51 wtorek, 7 czerwca 2011 | linkuj Jutro to ja mam dentystę :/
fotoaparatka
| 20:46 wtorek, 7 czerwca 2011 | linkuj DaDasik głowa do góry jutro też jest dzień do rowerowania :)

grigor86 A ja mam do tego zdjęcia jakieś ale, ale cieszę się, że chociaż jedno mi jako tako wyszło, spośród kilkudziesięciu, które mi się nie udały kompletnie :)

surf W lesie jest fajnie o każdej porze, ale poranki i późno popołudnia są najpiękniejsze.
surf-removed
| 20:37 wtorek, 7 czerwca 2011 | linkuj Po południu fajnie w lesie, zwierzątka wychodza poskubać trawkę :)
grigor86
| 20:34 wtorek, 7 czerwca 2011 | linkuj Nie no zdjęcie ze złocistymi kłosami mnie powaliło! Uwierz mi, że dziś chciałem zrobić też takie zdjęcie, ale jakoś zrezygnowałem - przeczucie mówiło mi, że ktoś zrobi to dziś lepiej ode mnie! Piękne i na tapetę się nadaje :-)
DaDasik
| 20:26 wtorek, 7 czerwca 2011 | linkuj Piękne zdjęcia! :)
Kurcze, wszyscy dzisiaj jeżdżą a ja mam śpika i siedzę w domu :(

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa erwow