krótki lansik z grupą Relaks

Wtorek, 1 maja 2012 · dodano: 01.05.2012 | Komentarze 4

Dziś rozpoczęcie sezonu ma grupa rowerowa z Wielunia Relaks. Za namową Ferbika postanawiamy się dołączyć.
Pogoda od rana słoneczna, więc do Wielunia dostaję się rowerkiem. Przed godziną 10 stawiam się na umówione miejsce pod Starostwem, gdzie czekają już członkowie naszej jak i Relaksowej grupy.

Po przyjeździe burmistrza dołączamy się go Relaksu, gdzie następuje oficjalne otwarcie ich sezonu rowerowego.

Po słowach wstępu burmistrz wręcza wszystkim twarzowe, żółte, przewiewne plecaczki. Jeszcze pamiątkowe zdjęcie na schodach i można ruszać w trasę.

Kilka okrążeń wokół klombu przed starostwa i dwoma grupami ruszamy przez miasto. Na skrzyżowaniu Popiełuszki i 18 Stycznia odbijamy jednak od cyklistów z Relaksu z nadzieją, że spotkamy ich gdzieś na szlaku.

Odstawiamy przyczepkę i zawracamy na obraną wcześniej trasę.

Grupę Relaks spotykamy w Rudzie na przystanku. Na chwilę przystajemy przy nich, po czym żegnamy się i ruszamy już w swoim kierunku na Kamion.

Z Rudy wyjeżdżamy na Mierzyce, gdzie robimy sobie krótki przystanek przy sklepie a potem już prosto do Kamionu. Przejeżdżamy przez most, by chwilę później przeżyć rozczarowanie z powodu zamkniętego "Rancza za mostem".
Z racji jednak, że moi forumowi towarzysze są oznajmieni z miejscem znajdujemy sklep, gdzie można zaopatrzy się w co nieco do picia :) Szczerze mówiąc sklepik wygląda tak niepozornie, że nie wpadłabym chyba na to, że on jeszcze działa :D
Siadamy na ławeczki obok spożywczaka i oddajemy się błogiemu lenistwu ;)

W końcu trzeba jednak ruszyć dalej. Wybór pada na powrót przez Przywóz, gdzie mamy nadzieję spotkać zaprzyjaźnioną grupę. Przez Toporów dostajemy do mostu w Przywozie, gdzie jednak ni widu ni słychu Relaksu.

Zawracamy. Tym razem przychodzi czas na moje rozstanie się z moimi towarzyszami, którzy wracają do Wielunia.

Żegnam się i jadę już w swoją stronę, jedną ze swoich ulubionych tras.
Zatrzymuję się przy jednym z Kurhanów Książęcych, pstrykam kilka zdjęć i ruszam dalej trasą nad brzegiem Warty.
kurhan © fotoaparatka

żółty szlak w Przywozie © fotoaparatka

Z terenu wyjeżdżam w Łaszewie, gdzie dalej przez Bieniec Mały na Bieniec. Po drodze robiąc sobie przystanek na skrzyżowaniu.
stary drewaniany krzyż © fotoaparatka

Dalej już prosto żółtym szlakiem na Kępowiznę, obok drewnianego młyna
młyn_Kępowizna © fotoaparatka

Przez Kałuże Kol. wracam do domu.

Podziękowania dla Ferbika i Mrówka za użyczenie zdjęć.